less is more,

ja nu kommer ett inlägg som en del kanske tycker är så tråkigt att ni hellre tittar när era naglar växer, ja då kan ni ju bara hoppa över resten av det jag kommer skriva, en ledtråd, det har med bilden att göra, 


1.                                                                  2.                                                     3. 



ett inlägg om vad som är ett måste i sommar, seriöst dom där skorna, ge mig! tänk vilka ben man får i dessa skor! oh lala!
men hur ska man matcha dem? ja i och för sig skulle man ju kunna använda bara skorna, dom är ju så snygga i sig att dom skulle man ju kunna bära utan något alls, men om ni som jag hellre har på er lite kläder så kommer nu lite... ja råd eller vad man ska kalla det,  inte direkt ett proffs, det är bara vad jag tycker, så förvänta er inget speciellt

jag har som ni kanske ser delat upp bilden i 3 olika delar, del 1,2 och 3

i del 1 så ser ni lite mer enligt mig glamourösa kläder och smycken, kanske passar om man ska ut på kvällen? fest, dejt eller bara middag, enkelt men på samma gång glamouröst, topparna är enkla och shortsen är inte så speciella, det som livar upp lite är ju smyckena, som är lite bling på, men kom ihåg det är ju små detaljer som gör skillnaden, små detaljer kan lyfta upp en hel outfit,

i del 2 så ser ni 3 olika klänningar, väldigt enkla sådana, klänningar man kan ha både på fest och stranden, dra på dig klänningen, sätt på dig skorna och släng ner en enkel kofta i väskan, och voila!

i del 3 så ser ni den vardagliga men snygga outfiten, ja skorna i sig är så snygga (som sagt) att det räcker med att bara ta ett par slitna jeansshorts och ett linne, that´s it, smyckena är ganska diskreta och mörka, de tar inte fokus, de bara finns där och hjälper till att förhöja hela outfiten,

eftersom skorna är otroligt fantastiska me på samma gång ganska enkla, hoppas ni fattar,enkla och fantastiska på samma gång (ännu en gång, ge mig!) så tycker jag att det är onödigt att "övermatcha", och med det menar jag att dra på sig festblåsan och hela kitet, nej då är det bättre att tona ner lite, less is more you know,
jag menar, man vill ju inte se ut som om man ska på nobelmiddag när man i själva verket ska på en enkel middag och umgås med lite vänner? nej, trodde väl inte det,

jag skulle lätt kunna bära skorna till detta, men det är ju bara hur jag känner, ni får hitta ert sätt, och om man känner sig snygg så är man oftast snygg, jag älskar det enkla, enkelt är min filosofi,
(jag tänker oftast inte alls när jag klär på mig eftersom jag oftast sover... i alla fall på morgonen, men på kvällarna,då smäller det!)

det var allt för nu, 


ett par andra skor som verkligen inte skulle sitta fel, snyggare än dessa får man leta efter, jag har en känsla av att det kommer ta en evighet,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0