sommaren är räddad

nu är morgondagen räddad, min bikini är funnen, båtturen kan bli av, hallaluja
nu har jag packat färdigt, min väska är fylld till bristningsgränsen, jag vet inte om jag får plats med ett par shorts... det är ett måste... men nån har säkert plats i sin väska, så jag får väl bara klämma in dem nånstans,
det är jobbigt att packa, men det jobbigaste är att packa upp, jag tror jag ska betala min lillasyster för att göra det när vi kommer hem, jag bad henne städa mitt rum för en 50-lapp, men hon nappade inte, knasig syster jag har, men snäll är hon,
men imorgon drar jag ut med båten, kommer tillbaka på torsdag, eller imorgon kväll om jag har tur, men vi får se,
ses när jag kommer hem,
om ni har tur kanske storbloggaren malin slänger in ett inlägg... men bara om ni har tur,

som sagt ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0