minne och musik

nu sitter jag och lyssnar på parken, (igen)
jag vill har spotify,  behöver musik,
imorgon drar jag ut med båten igen, den här gången lite längre, blir borta minst en vecka, men jag älskar att segla, så det är bara bra,
det enda är att jag hatar att packa, det finnsinget värre, har skjutit upp det hela dagen, så nu inatt blir det packning för hela slanten, kan man inte hyra in någon som packar åt en??
skulle vara sjukt mycket bättre och lättare,

nu håller anita på att skicka en hel del musik som jag kan ha med mig, problemet är att min Mp3 är typ full, vem är så dum så att man köper en Mp3 med 1G minne?
jo Jenny, men detta var ganska länge sen, och jag behövde inte mer, men nu behöver jag mer,
plötsligt förstår jag varför brosan köpte en med 80G, det gick upp ett ljus för mig, för mycket musik, för lite minne,

men nu ska jag gå och packa... eller titta på tv, det andra alternativet känns lite mer lockande,

fick just reda på att mina 5 bästa vänner är, Linnie Winnie, Sanna, Anita, Tesse och Malin,
är inte helt förvånad, allt händer på facebook,

ojj, nu blev det ett långt inlägg, men ni får leva med det, har ni kommit såhär långt kan det ju inte göra nån skillnad,
skriver godnatt senare,

over n' out,


ser något sur ut har ingen aning om varför, jag är väldans glad, i och för sig togs inte bilden idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0