5 juli, 09

nu sitter jag och lyssnar på parken, jag har vart vilsen lisa, det är ganska så najs,
jag är helt slut efter en hel dag med gäster, men kul var det, kul och tröttsamt,
dagen var lyckad, mucho trevligt hade jag,  puss på alla som var med. mycket trevligt folk,

malin har också varit duktig och bloggat! guldstjärna till henne typ

jag är ganska sur, för vi har inte canal plus, och nu går det en film där som jag velat se ett tag, så det suger lite,

såhär såg jag ut idag

klänningen köpte jag i London,
Armband- sydafrika
armband nr.2 - present, armbandet är unikt, (jag är lite fjönsig som tycker att det är coolt)


ps: fjönsig ÄR ett ord, jag lovar, i alla fall i min vokabulär,
det är bara att leva med det, (host malin...)

that´s it
over n´out


Kommentarer
Postat av: Anita

jenny varför är du inte inne på msn för:O?

2009-07-06 @ 00:06:45
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0