29 juni

ja, den 29 juni, det är dagen D, det är dagen när man får veta om man kommit in på sina gymnasieval, jag har inte tänkt så mycket på det, om jag inte hade haft två vänner (anita och tesse) som var helt, vad heter obsessed på svenska??
aja ni fattar grejjen, eller kanske inte, men kan man säga beroende? nä, men typ ... vänta ska slå upp på lexin,
Besatta var ordet jag sökte
bra jenny, bra!
 
aja dom är helt besatta av detta med gymnasiet, läs deras blogg så får ni se, jag skojar inte! (kanske inte är så konstigt i och för sig men men)
om det inte varit för dom hade jag nog glömt bort att det var idag, men tack vare dem så kan jag också komma ihåg sånt! tack anita och Tesse,

jag kom i alla fall in på mitt förstaval, NvNv på VGY, nu suckar säkert många av er, men jag bryr mig inte,
är man natur-nörd så är man, jag tror min gymnasietid kommer äga sönder, jag har höga förväntningar, skolan verkar super!

Hur det gick för malin vet jag inte, hon är ju i grekland, så hon får vänta ett tag till med att få veta om hon kommer in eller inte, men jag tror hon kommer in,
ojj inlägget blev ganska ..... gymnasiefokuserat
Studentpresenter, examenspresenter, studenten

Jag kommer kasta min hatt om 3 år! shit, vilken grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0