en eftermiddag med VÄNNER

min eftermiddag har spenderats med Anita och Malin, vi har tittat på VÄNNER, en eftermiddag med Vänner helt enkelt, mucho trevligt

förmiddagen spenderades i regn gåendes på skansen, det var väl trevlans... men vädret kunde varit bättre!
vi åt mat under ett hus, lite annorlunda och ganska kallt men men, man slapp regnet,
i går var vi ju på bal och bilder och text om det kommer imorgon, eller sent ikväll, förhoppningsvis, det är så mycket som händer nu så vi får se,
imorgon är det ju skolavslutning också!
imorgon slutar jag grundskolan, känns sjukt konstigt, jag kommer sakna alla så mycket, jag har verkligen världens bästa skola, kommer gråta så vattenfast mascara är ett måste,
skriver senare ikväll,

förresten, såg n i matchen, Sverige vs. Malta,
4-0 till sverige, bra jobbat, man kände verkligen efter 2:a målet hur sverige fick hopp och mer fart, kul att se
men nu ska jag sluta tråka ut alla,


Jag just nu, min nya tröja, från Zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0