en överdriven verklighet på film

hej hej, nu är jag hemma, sitter och tittar på en film om en överviktig tjej som blir nominerad till balens drottning, bara för att driva med henne, Queen sized hette den visst, vet inte om den är bra eller inte... tittar bara lite halvt men den verkar vara baserad på att alla ungdomar i den här världen HATAR överviktiga och ser ner på dem HELA tiden, men det är väl så alla amrikanska filmer är, en överdimisionerad verklighet.
visst det finns vl säkert ungdomar som tittar snett, men i amrikanska filmer ska de ALLTID överdriva, och jag fattar vrf men... det blir liiite överdrivet! sen finns det alltid nån elak bitch som är rik och smal och lever livet, den överviktiga tjejen är liksom alltid, fattig och världens snällaste männsika, jag vet inte riktig hur den här filmen är men vad jag läst om den så verkar det som... en överdriven verklighet
aja den är säkert bra, ska kolla vidare nu! man måste ju ge den en chans, men nu tog den slut.... fan får väl hyra den nån gång, men synd när man vet hur det slutar...
love


Kommentarer
Postat av: Anita

haha jag kollade också på den:D

förresten ofta du inte va inne på msn något ikväll:O men vad gör du imorgon?

2009-06-15 @ 00:12:20
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: nej, msn blev tvyärr lidande när jag hade annat för mig;) idag ska jag vara med dig, sådeså

2009-06-15 @ 12:47:25
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0