femte gången gillt?

OKej, nu har jag skrivit om det här nlägget 5gånger, det försvinner hela tiden om det inte funkar nu, så vet jag inte vad jag gör, seriöst, fjärde gången gillt

Idag vaknade jag i alla fall 07.19, inte okej? jag går inte ens upp så tidigt på skoldagar? men en fönsterputsare skulle putsa våra fönster så det var bara att gå upp, morgonpigga de där putsarna?
men nu är i alla fall våra fönster rena,
jag hann också med en hel del saker, för er som inte visste det så har jag 2 kaniner, Hedwig och Filippa (se bild)
och deras bur måste städas ofta, så det tog jag tag i och gjorde, sen han jag städa upp lite på mitt rum, det tar säkert inte mer än 5 minuter så ser det lika illa ut igen, fattar inte, jag skulle behöva en butler eller ett hembiträde, när jag sa det till mamma skrattade hon bara? det är väl skönt att nån fixar allt åt en? det kommer kosta en hel del förstås men ändå, skönt skulle det ju vara i alla fall, men men ingen butler till mig,

jag hade tänkt att ringa och väcka mina söta små kamrater, men Anita är i alla fall vaken nu, så den gubben gick inte... funderar på att ringa tesse, hon brukar sov ganska länge tror jag, är jag så elak att jag ringer och väcker någon? vet inte, men klockan är ju redan halv 12, Tesse borde vara vaken nu tycker jag, jag ska prata med Anita och se vad hon tycker...

Hedwig är den ljusa med bruna fläckar och Filippa är den mörka

Utkast publicerat : klockan 11.34,

men detta publicerades först nu på bloggen.... irreterande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0