god morgon

god morgon,
igår var jag som sagt på studentmiddag eller studentskiva.... har inte så stor koll vad det var,
det var kul i alla fall, träffade en massa som jag inte sett på år och dar, så himla sköna människor, jag skrattade stup i kvarten. sen följde jag med Sara ( hon som tog studenten) och Johanna (en annan student) till deras skiva och där såg jag min f.d granne, det var lite oväntat men kul,
efter detta åkte jag hem, kom hem ganska tidigt, är det bara jag som är död på fredagar? verkligen död?

planerna för idag är i alla fall att åka till skansen där Timo Räisänen spelar ( plus en massa andra)
så snart ska jag göra mig iordning och möta anita och sen drar vi, det här har verkligen varit en seg morgon,

Timo spelar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0