gråtkalas

idag slutade jag grundskolan, idag gick det upp för mig hur mycket jag kommer att sakna min klass, min skola och mina lärare,
jag kommer sakna allt!
BF 05-09 NI ÄR KÄRLEK
jag som trodde att jag var beredd på det här, det här med att sluta, men när man står med sin klass och det är liksom sista gången.... då kommer tårarna, jag grät som aldrig förr,
jag brukr inte gråta på grund av sånt här men det gick upp för mig att det är nästan mitt andra hem som jag ska sluta bo i, jag har spenderat många timmar här och många minnen har jag fått, det går inte att besrkiva, det enda jag kan säga är att jag kommer aldrig glömma er!

BF, MD(kära grannklass, ni är en stor del av vår skola, jag hade aldrig haft en lika rolig tid utan er!),
skolan,lärarna (bätttre än er finns inte!)

detta inlägg kan vara en hyllning till min fantastiska skola som alltid kommer finnas i mitt hjärta!
fy fan vad jag kommer sakna er!
men minnena finns alltid kvar!

ps: min bror har INGA fina bilder... men puss på honom ändå för aatt jag får låna hans dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0