INSANE VAR SJUUUUUUKT KUUL

Gröna Lunds nyaste rollercoster var så värd, den är ett måste.
Hela gårdagen var lyckad, bortsett från en del illamående... från de flestas håll
mot slutet av dagen var det många som vinglade lite, i en del fall berodde det på alkohol i andra fall på karusell-åkning.
när jag vaknade idag värkte nacken och regnet öste ner, man var helt trött i huvudet också efter att ha slängts runt som en vante i extreme och falla 80 meter på 3 sekunder i fritt fall men det var hursomhelst en mycket lyckad dag med trevligt folk.
vi stötte på en del knasigt folk, som några fulla 20+are som frågade om ålder... och sa att Karro var dålig på att ljuga när hon sa sin (riktiga) ålder? konstiga killar det finns.
Vi åkte otroligt många karuseller, åt Nachos(love) och träffade på läskiga fåglar och gubbar på styltor (och nån orange rymdvarelse som... var minst sagt space-ad, tillåt mej att skratta åt det där tråkiga skämtet,)

Tesse och Anita fångade dessa ögonblick med sina kameror, cred till dem (karro plåtade en av bilderna, så jag antar att hon också kan få lite cred)

Jag, Malin, Tesse och Karro (bilden är fin, men jag hade lust att täcka över mitt ansikte eller klippa ut mej eller nått)

Bild som Tesse tog från Vilda musen, fatta att vi är mitt i frittfall,
tesse är proffs,  vi som sitter i frittfall är från vänster Anita, Karro, Jag och Moa

Karro knäppte denna Bild,

Malin i Bläckfisken (Anita plåtade)

Jag i bläckfisken

nu är det dags för mig att sova, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0