lite torka igen, bloggtorka alltså

ja de senaste inläggen har ju varit intresanta och jag har lagt ner väldigt mycket tid i dem, not, aja det är bara att säga som det är, de senaste inläggen har varit rent ut sagt jävligt tråkiga och ointresanta, men men, vad ska man säga, jag har bättre saker för mig, jag slänger in ett inlägg om jag har tid och ork, men förvänta er inte för mycket, det kommer vara låg standard på inläggen,
men förhoppningsvis kommer min inspiration vara på topp efter london-resan, men tills dess får ni bara hålla humöret uppe och hitta på något annat att göra än att läsa,
jag ska försöka få Malin att skriva ett par inlägg när jag är borta, men vet inte om jag lyckas, hon har fortfarande en bloggpaus, han kanske kan ta en paus ur pausen?
håll tummarna för det, jag skriver ikväll, men nu ska jag glo på how i met your mother, hihi
 love

förresten så har jag varit duktig och varit ute och sprungit, i värmen, det är typ 25 grader här!
applåder till mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0