nyklippt

japp, då var det klippt, håret alltså, blev verkligen nöjd även om vissa host malin... inte märkte nått... hon trodde bara att jag plattat det,  

Jenny- Malin? har inte du märkt något som är annorlunda med mig idag...? (ler förväntansfullt)
Malin- ehh... jo du har plattat håret... (tittar ner i sin mobil)
Jenny- MEN MALIN! jag har ju klipt mig!
Malin- (fortsätter titta ner i sin mobil, tittar inte upp) ehh... jaha snyggt!
Jenny- GAAH MALIN!!

ibland känns det som om vi är ett gammalt gift par,
aja jag är nöjd med håret, kommer att visa en bild imorgon,

skriver senare ikväll,
love


Lauren Conrad har snyggt hår,
okej jag erkänner... bildbrist, sitter på nån gammal data...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0