right now: @home


vi är bäst älskar oss!

städkungarna numero uno (1)

Bilder från i måndags när vi städade vårt kontor, städade var det ja...

hej,
min dag har spenderats med anita, vi har ätít kladdkaka, shoppat och tagit en massa bilder med karros kamera
(vi vet att du kommer älska oss karro)
vi har alltså hunnit med det mesta, nu ikväll blir det thai och tv, jag känner att jag skulle kunna sova redan nu men.... först middag, jag älskar Thai-mat!
senar kommer min kusin hit också... vet inte vad vi ska hitta på.
imorgon blir det i alla fall picnick och sedan huset i parken... på kvällen skulle vi kanske grilla.. men men vi får se,

nu kommer min bror in och tar sladden till min data och sjunger på någon håkanhellström-låt, fråga mig inte varför...

men nu kommer min kusin, saknat henne som fan! varför bor vi så långt ifrån varandra??
ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0