skolplikten gäller inte mig längre, inga fler lektioner i grundskolan

hej, nu sitter jag i skolan, slutade för en timme sen men måste stanna kvar och jobba på en affisch till vår bal(avslutningsmiddag. Jag är representant för vår klass, vår lärare valde ut mig och en till, jag har hitills varit på 1 möte av 3, men först var jag sjuk sen var jag på ett annan möte så det är inte mitt fel.

nu är jag färdig med grundskolan, har inga fler lektioner nu, så nu är jag fri, skolplikten gäller inte mig längre, vet inte om jag ska vara ledsen eller glad, kommer sakna min klass så otroligt mycket! jag går verkligen i världens bästa skola, det är mitt bästa val någonsin att byta hit, och nu efter 4 år ska man lämna allt. det är verkligen så det känns, allt kommer man lämna bakom sig, 4 år är en lång tid. Kommer sakna ALLT! igår bad vår lärare oss att tänka över vad som varit bäst respektive sämst. Jag kom inte på något att skriva under Rubriken dålig, Inget, det var helt tomt!
under bra- rubriken blev det dock en längre text.

nu ska jag  vidare, ska på studentmiddag, det är min barndomsvän som springer ut idag, grattis till henne!


sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0