teater och placeringskort

hej hej,
idag började dagen med teater, malin och hennes grupp hade förestälnning, mycket bra! först trodde jag och anita att vi skulle vara tvungna att gå dit men sen sa min mamma att hon kunde köra oss, tack!
längtar till jag får ta mitt körkort!
efter teatern bar det ut i regnet och till bussen, vi hade tur och behövde bara vänta i 3minuter och så kom bussen,
Tesse gav till ett skrik och jag blev skrämd som attan och trodde att det var något läskigt, i stil med en fågel eller monster,
för mej ligger monster och fåglar på samma nivå, fåglar är min största fobi, jag och anita skriker och kryper ihop bakom någon när det kommer en fågel i närheten, oj! nu tappar jag tråden känner jag...
men i alla fall så åt vi lunch,
efter det var det möte för festkomittén, som min lärare anmält mig till, och vi placerade ut alla och gjorde placeringskort,
så jag hade inga lektioner idag, what so ever, mucho nice
nu är jag hemma och tittar på the hills och om nån timme ska jag träffa anita och tesse, vi ska till malins teater (igen)
efter det har jag planerat att skriva lite om hur det var på gröna lund igår,

jag kanske glömt att berätta att vi var där igår?
då kommer det kanske även en del bilder från gårdagen,

New moon-trailern är ute,
kan inte vänta till november (rätta mig om jag har fel) när New moon har premiär

Twilight har kallats årets film, är det någon som är förvånad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0