30 juni 2009

hej, nu är jag hemma igen, efter en lång dag,
med betoning på lång..
vid 12 drog jag och Anita mot sjön, hur härligt som helst 23 grader, i vattnet!
seriöst, helt underbart.
har fått en riktigt snygg färg nu också, den är i alla fall på god väg att bli något storslaget,
ldag  så kommenterade Anitas lillasyster det, och jag trodde hon pratade med anita, så jag svarar inte utan tittar förvånat på anita och undrar om inte hon ska svara, haha, ah men det var i alla fall kul att någon märkte att jag fått färg,

efter några timmar på stranden så känner man sig lite seg, så vi cyklade, miljökämpar eller? (nej)
vi cyklade i alla fall hem till Anita, där vi dog i soffan, i typ 5 minuter, sen sa Linnea att vi skulle komma hem till henne, så då var det bara att trampa iväg,
väl där så... gjorde vi inget...jo vi trampade vidare för att hämta hennes lillebroders tv-spel, sen så cyklade vi tillbaka, det måste sett ganska komiskt ut med ett tv-spel (Wii) på pakethållaren men men, det gick bra, inget föll i marken, allt klarade sig, hur skulle anita kunnat betala om det inte gått vägen? det är ett mysterium, det var inte lite saker på den där pakethållaren.... stackars anita,
sedan spelade vi nått spel som man står på en bräda och åker snowboard, vi hade kul, jag har lust att åka bräda i vinter, men skidor är lättare, går snabbare och jag är bättre på det, men nu tappar jag tråden,
vi spelade zelda?? ingen aning om vad det handlar om, men vi gick runt i nån by och letade efter katter att prata med?
seriöst, vad är det för nån idé för ett spel, aja det är säkert kul

sen kollade vi på lite tv, har ni sett paris hilton my new BFF, ganska annorlunda... lite konstiga tjejer, men vad kan man vänta sig?efter det morden i midsommer, jag tyckte fan att det var bra,
sen trampade jag och anita hem igen,
fan va vi trampar!

seriöst det går utför med bloggen, jag ska försöka bättra mej, men jag bloggar alltid så sent, jag orkar liksom inte tänka såhär sent,  därför blir inkäggen lite slappa,

men jag skriver innan jag ska sova,

Kommentarer
Postat av: Anita

2009-07-01 @ 00:47:42
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: Anita

fett långt du skrev haha, jämfört med mig liksom.

2009-07-01 @ 00:48:01
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0