båtliv och allmänt babbel

Idag har jag och Anita spenderat en dag på havet, mycket trevligt var det, med sol och bad, vi hade 35 grader tror jag,
Malin är ju i grekland, gissa vad de hade för väder?
23 grader och regn... skadeglädje är den enda sanna glädjen,

just det, i alla fall, jag och Anita seglade, det gick bra för mig, för Anita gick det sådär, hon sa att det var som om vi pratade ett annat språk,
allt detta snack om vinchar, fendrar, babord,styrbord, fock och spinacker förvirrade henne lite.
men jag tycker hon klarade sig fint,
lite färg fick vi också, efter en hel dag på sjön är det svårt att undgå det,
nu har jag ätit middag och dränkt mig i body lotion,
planerna för imorgon var att umgås med Tesse och Anita men min hals värker och det känns inte som en så bra idé att åka och bada då, så jag tror jag bara stannar hemma och vilar upp mig, fan det är min otur att bli sjuk på loven asså, men vad ska man göra? jag får knapra halstabletter och så blir det förhoppningsvis bättre med lite vila,

förresten vill ni veta hur jag väcktes imorse, mamma kom in med hallonsmoothie, asså hur snäll kan man bli?


när det är riktig sommar i stockholm är livet som bäst,
sommarn borde vara typ... ett halvår, resten borde vara snö, så man kan åka skidor, det skulle verkligen... vara svårslaget,

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0