platt eller lockigt plus dagen planer

jag är uppe, klockan är 10.15, telefoner SKA inte ringa så tidigt som 09.30 förstått?
aja nu är jag i alla fall uppe och tittar på how i met your mother, snart ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag möta upp med några vänner sedan sa vi dra vidare till nån... mini-festival? vet inte om man kan kalla det för det men men...
efter det ska jag på picnick med några teater-människor, jag och anita blev inbjudna av några människor när vi var på nån föreställning, teater-människor är sköna, så det blir nog nice!

ikväll skulle vi ju kanske grilla vid nån sjö, men får se om jag följer med, kanske ska på middag med min kusin, så vi får se... grilla låter ju lockande men min kusin träffar jag bara några gånger per år,
mwn nu ska jag hoppa in i dushen, skriver när jag får tillgång till dator, det kan vara ikväll, om en timme eller om 4 dagar, you never know!


jag i platt (så platt det kan bli i alla fall)

jag i lockigt hår, (mitt "normala" hår)

vad är snyggast? platt eller lockat?
ibland älskar jag mitt lockiga hår och ibland kan jag hata det (vid dessa tillfällen: tack för plattången!)
vad skulle ni göra med ert hår om ni fick välja på att ha lockigt eller platt?

men nu väntar dushen, ses senare
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0