utsläppt eller inte utsläppt (aka uppsatt)? det är frågan

just nu är mitt problem hur jag ska håret, utsläppt eller uppsatt? hmm, det tål att tänkas på, idag ska jag vara med Anita och kanske några andra sköna kisar, jag vet inte riktigt vad vi ska göra... detta leder mig till mitt andra problem, vad ska man ha på sig?
när man inte vet vad man ska göra, kan man ju inte veta vad man ska ha på sig, inte jag ialla fall, jag funderar vidare på den punkten, ni får väl se en outfit-bild, senare,

jag har bestämt mej förresten! jag ska köpa en ny kamera, min kamera är BLÖÖÖ! asså i starkt ljus blir bilderna turkosa och lila, är detta normalt betende?? troligen inte, jag tror det beror på att jag tappat den i marken X antal ggr.

sen funderar jag på ytterligare en sak, jag är nog den person i världen som funderar mest, i alla fall idag,
är det värt att köpa the sims 3 eller ska man vänta på The Sims 24 (som troligen kommer komma om X antal år) ??

även detta tål att tänkas på, ni kan ju fundera vidare så går jag ut och lever livet!

ps: jag har diskat och torkat diskbänken idag seriöst, hur snäll dotter kan man vara egentligen (det var inte ens jag som stökat ner.... fredrik... host host!)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0