glass, glass , glass

hej, idag åkte jag och malin plus en massa vänner till stan för att titta på klänningar till avslutningen, det gick sådär, det slutade med att jag köpte 2 (!) glassar, mums, älskar glass, och satt vid slussen på kajen och åt glass istället för att hitta några klänningar, men det var så värt det.
blårbärsorbet och valnötsglass är så... underbart.
jag tror jag blev lite brunare när vi satt där vid vattnet eller så är detr bara önskedrömmar... hoppas inte det, jag tycker att solbränna är snyggt som attan.

här kommer lite bilder från dagen, (STORT tack till ANITA, du är bäst)

jag osminkad mitt i stan...

tesse var söt i solglasögon, dom är hennes mammas och typ 20 år gamla, me like

jag och karro lutade oss mot varann

slussen

det var lite bilder, ella och malin höll sig undan kameran, men dom var också med..

Kommentarer
Postat av: Anita

Ursäkta men vadå "tack tesse" om jag får fråga??? Det var ju JAG som tog alla bilderna med MIN kamera och det var JAG som lade ut dom på vår blogg och JAG som gav dig tillåtelsen att sno dom!



:P

2009-05-29 @ 22:10:39
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0