natten är bara...

barnet men det är ändå dags för mig att sova, men först sex and the city, jag tittar varje kväll, ett perfekt sätt att koppla av på, i alla fall för mig, annars kan man ju alltid läsa, är en riktig bokslukare,
jag och malin har funderat på att lägga upp ett inlägg om oss? lite om vilka vi är och så, eller jag har i alla fall funderat,  har jag sat det malin? vi får väl kommunicera genom bloggen antar jag,
har ni hört om pojkvännen som gick fram till flickvännen och hälsar som en pojkvän ska hälsa på sin flickvän,
pojkvännen - hej älskling!
flickvänen- ursäkta vad håller du på med?! (sagt med föraktfull ton)
P- ehh, vadå?
F- jag har gjort slut med dej?
P- vaa? närdå?
F- igår, på facebook? asså du måste kolla oftare

vet inte om det där är helt rätt men något så när, jag tycker i alla fall att den är så klockren.

nu är jag trött, städat mitt rum det tar mina krafter,
skriver imorgon,


jag och malin är städkungar, seriöst vi äger
om hon hade hjälpt mej hade mitt rum varit 3ggr så rent (host... smutsigt) som nu
vi har dåligt inflytande på varandra vi hittar alltid på något roligare än att städa.. som att :
gå till brandstationen, gå på 2,5 timmars promenader, hoppa studsmatta, baka eller platta håret.

ojj nu tappar jag tråden känner jag, dags att sluta innan jag börjar prata om kaktusar eller något annat galet,
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0