sova

Heej


nu på kvällen har jag varit ute och sprungit, jobbigt var det men skönt efteråt. Idag har jag (som Jenny redan sagt) solat, men det är inte bara det jag har gjort, jag gick upp typ halv åtta, (fattar ni? På en lördag!)


Som Jenny sagt så ska jag berätta vad vi har gjort, så her u go.  Jag gick upp tidigt för att gå och spela volleyboll turnering med Natta och Jenny så ringde jag till Jenny råka visst väcka henne, whoopz, hon skulle vist komma senare och gå upp typ en timme senaren mej. Flåt ^^


Men volleyboll turnén gick bra, eller det var kul i alla fall :) det gick bäst för Jenny, jag tror hon kom till semifinal.


Btw så hade jag teatergenrep till föreställningen på tisdag, det gick bra, men jag kanske måste prata tydligare men jag måste nog öva lite på danserna.


Men nu måste jag sova, jag är värsta trött så si u


//  Malin


Kommentarer
Postat av: tesse

så nu va inte jag med?

2009-05-31 @ 23:58:56
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0