impulser är för coola kisar

hej bloggen,
som malin redan sagt så var vi på en brandstation idag, sjukt kul var det. Vi kör verkligen på impulser, men det är det som gör livet roligt, att planera är överskattat.
just nu sitter jag framför tv:n och bara slappar, idag har jag verkligen varit seg, när jag kom hem bara föll jag ner i soffan,
så skönt att inte har några läxor, bara kunna somna i soffan.
imorgon har jag verkligen en skön dag i skolan, bild,idrott och no, sen HELG!!!

så här ser jag ut nu,


tröjan är från gina tricot, och kostar 129 kr, finns i flera möster och färger
den har urringning i ryggen, snyggt som attan , i love it,
jag vet inte om de finns kvar, me man kan alltid hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0