Wedding

hej, jag har inte uppdaterat på nån dag men men,
igår var jag på bröllop, mucho trevligt, hade på mig en lila klänning och min lillasyster lockade mitt hår,
vad mer ska jag säga, bröllopet var lyckat, god mat, bra musik och trevliga människor.
kom hem halv 3 och skulle gå upp vid 9... det gick sisodär, 6 timmars sömn och jag går inte inte bra ihop..

just nu sitter jag hemma hos malin och nathalie är också här, vi har varit ute på hennes altan och bara glassat, jag ÄLSKAR hennes altan, hon har jacuzzi (kärlek) ,
man blir verkligen trött av att sola, helt slut i huvudet. så nu sitter vi framför tv:n och bara ... sitter,
tittar på systrar i jeans, 
men varför gick jag upp så tidigt?? det kommer malin berätta för er om ett tag, så ni måste tyvärr vänta,
hehe

men skriver senare, nu ska jag se på film,

anita bilden är mucho söt, men jag byter ut den bara för att jag är så jävla snäll


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jenny..... har du inga fina bilder på mig?:'( buhuhu

den där va ju inte direkt bättre...

2009-05-31 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0