uttråkad

Nu är jag hemma, har varit det ett tag nu, slutade typ klockan ett idag. Ducka för dom elektronoska intressepilarna!

(Haha min humor är på så hög nivå idag... Idag?...)
Ringde precis till Natta men hadde hon tid att prata? Nää hon skulle se one tree hill, jag funderade starkt på att joina den iden, men sen kom jag på att jag inte orkar setta på tv:en så det får bli facebook i typ en timme till, eller två.

Imorrn har jag matte prov, kul kul, en det går nog bra, jag har pluggat rätt mycket. Men jag hoppas att ni inte sover och att jag inte ha tåkat ut er förmycket med mitt sju raders inlägg. Skriver snart igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Malin lägg upp bilder på dina naglar! :D

2009-11-14 @ 00:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0