födelsedagen,

hej alla, nu är jag hemme efter en lång dag,
Malin var på besök i min skola idag, hon fick dock inte vara med på en enda av mina lektioner, (vi frågade bara på den sista eftersom hon kom runt den tiden, klockan 11 för att vara exakt) .

i alla fall, när jag slutat åkte vi till mej och åt tårta och risgrynsgröt, sen skyndade vi vidare till bion, såg new moon, som var vad många skulle kalla impuls. Natta och Malin och Jag fick bråttom,

filmen var bra, dock hade jag lite väl höga förväntningar, satt och väntade hela filmen på den där scenen som bara är så rörande, bra gjord, rolig, sorgsen eller what ever, ni fattar?

men den scenen kom inte, så upplevde jag filmen, bra men det lilla extra fanns inte,

i alla fall, Jag och Natta hade sjukt kul på bion, jag speciellt då Natta (vad vissa skulle kalla att) satt och förstörde stämningen lite halvt.
till exempel, när några var nära att kyssas, då busvisslar Natta,
så fort det var på något sätt sorgset eller ledsamt, eller lite mer action. då gapskrattar Natta

Jag (viskar)- hon går ju typ inte att se på bio med (ironi)
Malin- Nää....

eller joo... det var kul att se på Upp (en ny barnfilm, kind of) med henne...

Natta skrattar högt,

aja, tack till alla som gjorde min födelsedag minnesvärd!

lots of love


jag gillar bilden,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0