Hear com´s the zoombiii

Snygg stavning?

Skit samma ni fattar ju vad deet ska stå,
idag har jag vacinerat mej mot tha nöff sjuka, så snart kommer jag nog behöva gå baklänges och typ stamma, om jag inte springer iförsig. Men jag gjorde ju bip test iaag och det gick ju som det gick så... det blir nog bara att sats på att göra stamning som en ny tränd eller nått, för vem orkar springa?

Nu har jag allafall gift eller vad faan det är i min kropp, låter låvande, stiket gjorde ju ont! när dom drog ut nolen oxå, vem kom på deta absurta set att bli frisk på? Inte jag. 
 Asså kom så stiker vi in en nål och sprutar in lite gift,"vi vet inte om det fun kar, vi har inte riktiktigt hunit testa det men det ska nog gå bra...

Tyvärr så var jag en av dom som bestämde mej för att ta detta onskefula botemedel för att hålla mej frisk. Det sög ju. Skriver snart igen (det vill seja om jag har någon arm kvar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0