in thaa school!

hej hej,
lunchen var trevlig, med levade musik (michael jackson indeed) och rykande (spicy, skulle den vara) thai-soppa.
att vi slapp spanska lektionen var ytterligare ett plus, ett minus var att på den lilla tid vi hade spanska hann vår lärare klämma in ett läxförhör och får oss att läsa inte mindre än 2 kapitel i vår bok, som är på spanska.
min spanskalärare är god.

nu väntar en lektion i samhällskunskap, trevligt med ekonomi. det är ungefär lika trevligt som Sirius mamma ( ni som inte fattar.... synd)

nej men ekonomi är kul, eller intressant, men ganska komplicerat. dock inte lika komplicerat som det vi gör i naturkunskapen. det är en massa om Mol, molmassa och substansmängd, jag är fullkomligt lost. tyvärr.

nu ska jag vara social med den fantastiska varelsen Tove, hon är överlycklig om att stå omnämd här.
det är typ lika stort för henne som det skulle vara för mig att träffa Buddha, lycka!
jag är en snäll människa som nämner henne (typ), pluspoäng till mej, jultomten hörde du det? jag är en snäll flicka, jag bör få julklappar.

love

Kommentarer
Postat av: Santy Claus

HOHOHO! Lilla Jenny-Penny som är en känguru du kan få en ekonomibok i julklapp! Är du nöjd då? HOHOHO! :D

2009-11-26 @ 14:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0