jag är inte jesus men jag är bra ändå

okej, inlägget under är inte ok, jag är ledsen, men nivån på humor är låg, under all kritik skulle vissa säga
lägre än lägst, det är en skymf mot ordet humor att ens kalla det humor, men jag har tränat och är trött, jag ska skylla på det hela livet,

förlåt ni som faktiskt tyckte att inlägget var kul, chansen är väl lika med noll, men det är lika bra ifall det finns någon därute som faktiskt skrattade, fnissade eller som det åtminstonde drog lite i mungipan på.
om ni känner igen er, kan ju hoppa upp och slå huvudet i taket eller kommentera,

ni andra(som inte fnissade, skrattade eller drog på mungipan) är också välkommna att kommentera, bara så ni vet.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0