mjölk, volleyboll,såpbubblor,servar, pasta, farsdag, plugg= min dag

hej, nu har jag precis ätit middag, pasta, mums var det.
det är ju farsdag idag, så vi har grattat pappa också, han fick en spikmatta, det gör ganska ont att ligga på den (läs: mycket!)

har också hunnit med att gå på volleyboll träningen, vi (jag, malin och natta) hade som vanligt med oss mjölk, det är obligatoriskt. sedan sto vi utanför och väntade på de andra, (vi är alltid sena på onsdagar men alltid för tidiga på söndagar?) och blåste såpbubblor, glömde dem där förresten, synd, det var finfina såpbubblor.
i alla fall, nu blir något skolbarn lyckligt imorgon när detta lilla barn finner mina borglömda såpbubblor, jag är en riktig lyckospridare!

träningen gick inte som planerat, fick inte till mina servar idag, jag lyckades alltid med min första serve, men den andra failade jag totalt på, måste verkligen öva på det innan Nattvolleyn!

nu sitter jag och skriver på min engelska artikel, den gick inte heller som planerat, fick inte det betyg jag ville, så nu arbetar jag på att förbättra den så att jag kan nå dit jag vill,

detta var en liten sammanfattning av min ytterst intressanta eftermiddag,


jag på idol för några veckor sen, söt bild, (vet inte hur många olika mössor jag testade)

jag langar in idolbilderna senare, hade totalt glömt bort dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0