nu är det.... MATTEPROV.... om det så är det sista jag gör... (melodi : fredagsmys)

aja, kommer säkert gå bra, nu ska jag sova,
somnade när jag kom hem, jag låg och läste i min mattebok och så stängdes mina ögon, gång på gång,
sedan beslöt jag mig för att sova, ta en lite power-nap
i typ 10 minuter,

det slutade med att jag vaknade 2 timmar senare, inte lika trött.
livet är härligt.

nu ska jag sova, klockan är bara 23.04. (kommer troligtvis inte vara i säng förrän om en timme men... se allt positivt, jag kommer ju sova i alla fall 7 timmar)
jag kommer vara riktigt utvilad imorgon, allt kommer gå toppen,
livet är härligt

sov gott


jag ser lite fundersam/sur/bitter ut,
men jag är faktiskt ganska lycklig

tårta är gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0