prov

jag är så inte pepp på att ha matteprov på fredag, jag kommer vara så otroligt dålig,
jag kommer aldrig nå mitt mål, det är typ en lika med noll chans på att jag klarar det, problemet är bara att jag måste, hela dagen har jag tänkt att jag ska plugga så fort jag kommer hem, men jag får inget gjort,
jag gör liksom allt utom att plugga matte, och när jag väl gjort något tal så är det alldeles för enkelt för att jag hoppar över de svåra talen,
min studiemotivation passerade just nollstrecket tror jag, jag ligger på minus på skalan över studiemotiverade ungdomar,
synd.

riktigt synd eftersom jag verkligen skulle behöva (läs måste) plugga!

GAAAH

nu ska ni slippa mina små ilandsproblem och så ska jag gå och plugga...
på riktigt den här gången,

MATTEBOKEN VS. JENNY

THE BATTLE BEGINS...

(in your pants...)


jag ska bli lika vis som YODA, lätt...

i´m your father... (in your pants...)


nivån på humorn är hög.... ruskigt hög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0