Sören och Felicia är dagens hjältar!

har precis bakat tårtor, plural. 2 stycken blev det. detta är min andra respektive 3:e tårta på mindre än 1 vecka.
galet.

var och simma idag, hade en håltimme på en och en halv timme efter så vi stannade kvar och åkte rutchkana och badade jacuzzi.  det var väldans trevligt, det som var mindre trevligt var när vi upptäckte att det bara var 20 minuter tills vi började, då blev det till att springa tillbaka till skolan. det var en brant backe som tog all min styrka. utan mat i magen bör ni inte springa upp för en såfan backe, backen var brant och otrevlig.

i alla fall, hann vi precis till no-lektionen, vilket var den mest komplicerade lektionen hitills. fattade lika mycket som om en anka skulle försöka sig på trigonmetri.

fick ett samtal från Sören som hittat mitt busskort. Inte för att jag visste att jag hade tappat det, men det var ju trevligt. så jag tog med mig Felicia och vår matsäck (varsin chokladboll) för att åka till hans jobb, hans jobb låg granne med globen, det ligger ca: 500 m bort från min skola, jag och Felicia tog tvärbanan,

Sören hade lagt mitt busskort i receptionen på sitt jobb, i ett kuvert med mitt namn på, han hade bifogat ett litet brev.

så här stod det, jag citerar (jag har lappen bredvid mig)

Hej Jenny!
Jag hittade ditt kort när jag var ute och promenerade på min lunch. Det låg i backen ner till marinan.
lycka till nu
Sören

jag tycker det var ganska gulligt eller något sådant.

i alla fall,
nu ska jag gå

love


Kommentarer
Postat av: natta

hahahah snällt av Sören. Han låter som en riktig gentleman måste jag säga. Något att satsa på kanske? :P han är säkert rik också.

Sören, gentlemannen som gillar mysiga promenader och att skriva dikter (brev till små flickor) SATSA!!!

ps. malin tycker du är söt. det påpekade hon ungefär 10 gånger när jag läste inlägget för henne.

2009-11-28 @ 01:12:07
URL: http://nathahahalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0