update it is

kan nästan inte tro att det är sant, i´m back,
efter 2 dagar utan bloggande så kände jag att det var dags för ett inlägg, så here it is!
dagen spenderades i skolan, dubbeltimme i KEMI på måndagmorgon, vem gjorde vårt schema?
i alla fall ganska ok, sen lunch,
il piatto är kärlek, i söderhallarna, gå dit, deras foccacia är himmelsk

sen spanska, har världens längsta lektion, vi har mer spanska än engelska är det normalt? svaret ni söker är nej.
sen so, ekonomi som är galet knasigt, ekonomi handlar inte om pengar,  det handlar om att hushålla med knappa resurser, bara så ni är medvetna om det.

kan säga grattis till the twins (efter mig och fredde dåra) tove woooow och Linnie winnie,
grattis till er,

what else is new...

mitt rum är numera ganska klart och det fungerar utmärkt att bo i, ett plus är att det inte ligger saker över hela golvet som det gjorde igår. och några dagar innan det,

imorgon kanske jag ska få jobba, money money money.
min so lärare får säga vad han vill men min ekonomi är i alla fall i stort behov av pengar,
skulle behövas.
jag vill shoppa
jag vill ha kläder
jag vill för mycket

men innan ni dör av tristess,
hej då


jag skulle lätt passa som sjöman, om ni är blinda eller har typ ögonbindel på er så kan jag berätta att jag sitter och röker pipa,  detta roade jag och min tvillingbror oss med när vi var på restaurang,

ni kan ju ignorera det faktum att detta var första kvällen på gran Canaria och att BLEK bara är mitt förnamn,

nu ska jag plugga matte, eller ta och röka en pipa....
vi får se vart livet tar mig

Kommentarer
Postat av: Anita

haha gulligt!

Ditt rum är jättefint och det är ju trevligt att jag ser in i det varenda gång jag går från bussen;) heheh jag kan spionera på dig hoho

2009-11-16 @ 21:21:57
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: TOOOVE

gracias! tackartackar i efterskott! <3<3

2009-11-26 @ 13:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0