-alla killar och tjejer, eller ehm, killar och tjejen... hehe

dagen började klockan 8(!) på en fotbollsplan en bra bit från mitt hem, var tvungen att gå upp klockan 6, okej, jag gick inte upp då, men jag skulle gått upp då, men det här inte hit.

när vi kom fram så var det fotboll som stod på agendan, vi skulle spela tillsammans med de från maatte-data klassen, jag säger såhär, jag var den enda tjejen som valde fotboll, alla andra spelade frisbee (hur kul är det liksom?)

idrottsläraren- okej alla tjejer och killar, eller ehm... killar och tjejen...

hehe, men det var i alla fall kul, det var lite fördjupning från när vi spelade gången innan, (då var det jag och en tjej till, men idag ville hon tydligen inte vara med) vi körde lite teknik och sen turnering, jag spelade med några killar (obviously?) men vi spelade bra, jag blev förbannad när jag inte kunde få till några vettiga inlägg (nu snackar vi inte blogginlägg, bara så att alla vet),

sen engelska, som förövrigt var ganska så... knasig lektion, majoriteten av min grupp var sjukt trötta, om jag säger såhär, jag skrattade mej igenom den lektionen. (jag är kåt, inernt, väldigt internt)
lunchen var nice, lasagne är en av mina favoriter, har förresten fått mitt matkort nu,

sen matte, jag och linnea är överens om att vinklar är lätt,lätt,lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0