3 personer som är bra,godhjärtade,trevliga och de allmänt bästa personerna jag känner är...

jag pratar om Fanny,Karro och Anita, ni är helt enkelt bra personer, rakt i genom,
jag tror några av er kan lista ut vad de gjort?

inte?
okej, de grattade mig på min namnsdag, ni gjorde min dag.

jag har bestämt mig för att ignorera det faktum att jag faktiskt sa det innan de grattade mig, det är inte viktigt, det som är poängen är att de sa grattis,
när Anita sa det var vår konversation något dånt här på ett ungerfär:

Jenny- förresten, jag har namnsag idag
Anita-ojdå! öhm, grattis
Jenny - det är lugnt, jag kom på det själv alldeles nyss när mamma sa det till mig,
Anita- men man behöver inte komma ihåg namnsdagar, faktiskt.
Jenny- jag kom ihåg din,
Anita- tystnad
Jenny- eller jag kollade mina läxor i kalendern och såg det, så det kanske inte räknas...
Anita- ehm, haha

jag har inte särskilt höga förhoppningar inför nästa år, eller borde man ha det?
nu har jag skrivit det ett par gånger (läs alldeles för många) på min blogg,
borde ni komma ihåg det till nästa år.

svaret är nej,
för om ni gör det är ni läskiga stalkers,
jag kom just på ett problem....
hur ska jag kunna skilja på mina läskiga stalkers och  de som faktiskt bara är snälla,vänliga gratulanter?

den dagen den sorgen


Kommentarer
Postat av: Fanny

Bara för att jag är så godhjärtad och genomgod, så sätter jag påminnelse på mobilen inför nästa år! :DD

2009-10-07 @ 23:09:34
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0