betalar skolan underhåll för förstörd egendom... min väska har gått sönder, pga för mycket böcker... illa, illa,illa

sov gott,
tänkte lägga mig tidigt idag, så först blir det lite plugg och sen sängen,
eller så skiter jag i att plugga, jag har redan skrivit färdigt en labbrapport, och är typ klar med ett föredrag om atomer som jag ska hålla på onsdag,
imorgon ska jag bli klar med matten, och förbereda mig lite till för föredraget.
på torsdag har jag 2 prov, så på ondag blir det sista minuten plugg för det,
detta blir en pluggvecka,

förresten, på 1 månad som vi gått i skolan nu, så har inte mindre skolväskor gått sönder, på grund av att dom varit överlastade med böcker, och vi ska gå här i 3 år...
det kommer blir dyrt... undrar om skolan kommer betala underhåll för vår förstörda egendom?

det tål att tänkas på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0