bio, köttbullar, disturbia en liten sammanfattning av en galet kul kväll

sitter i soffan, alla har precis gått.
började kvällen med att gå på bio med Malin, Natta , Emma (reacting.blogg.se)plus våra tyskar (igen)
vi såg då Harry Potter, vet inte riktigt vad jag ska tycka om filmen, bra men en del delar var helt fel.

efter en busstur med dolda samtal, som senare visade sig inte vara dolda... så kom vi hem till malin, åt köttbullar, som tyskarna älskar. och drog vidare hit, tittade på film, och sen skulle de gå, och vi mötte en massa personer i min dörr. bland annat min bror.

i alla fall, snackade med dem och sen sitter jag här.
jag är ganska så överdrivet trött.
imorgon blir det sovmorgon

gänget,som zombies! minus natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0