blog awards,

ja, bloggade ju alledeles nyss om min kväll.... trodde ni i alla fall.
om sanningen ska fram så var jag inte alls på bio eller såg någon film överhuvudtaget.
Jag och Malin har varit på blogawards. vi vann tyvärr inga priser men nästa år, så ska ni få se.
vi blev i alla fall nominerade. man får vara glad för det lilla.
vad vi blev nominerade för?

ja, exempelvis 
årets knasigaste blogg, årets minst lästa blogg, årets blogg med minst uppdateringar.
det gick inte att få stopp på dem,
tack för att vi blev bjudna i alla fall.


det här som ni läste just, det kallas humor,
en humor som bara en handfull förstår sig på.
det är så tråkigt och internt att det bara är jag som förstår.

ja, jag är trött

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Hände det här EFTER att ni åkt till Malta och Natta fått cancer? Eller hur var det? XD

2009-10-18 @ 13:24:17
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0