de är ju bara för sött

det var ett par till som grattade mig på min nanmsdag borsett de 3 som jag hyllade i det föregående inlägget, plus min familj då.

gissa vilka?

min mormor och morfar, som kan smsa (bara så ni vet)
innan skrev de brev varje gång jag hade namnsdag, nu skickar de ett sms istället, vet inte vilket jag gillar bäst.
brev är så himla kul att få,
fick faktiskt 2 st idag (dock inget grattis i dem)
det ena handlade om csn-kortet, det andra handlade om något annat.

min mormor älskar att surfa på nätet, och tro mig hon kan mycket om datorer, hon skriver ut recept, skickar kedje-mail, snackar med folk på skype och spelar spel. det är ju bara för sött!
det skulle inte förvåna mig om min mormor hittat min blogg, och sitter och läser just nu,
hej mormor!

ganska häftigt, även om det är gulligt när pensionärer fattar nada om datorer, det är ju bara för sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0