diskutera maktdelningsprincipen i USA med mej? någon? nehe, inte det...

hej, sitter och ska strax fortsätta med plugget. har en stor inlämning till på torsdag som måste bli klar,
i alla fall, idag vaknade jag en kvart innan min buss skulle gå, så jag fick dra på mig ett par jeans en tröja och sedan trampa iväg till tåget istället, hann inte sminka mig, fixa håret, eller äta frukost.
trots att jag hade sovmorgon.
hade planerat att göra en matlåda men det hann jag inte så jag fick äta ute idag också,
okej, lyxproblem?
i alla fall, hade matte i 2 timmar sen en labb i kemi, slutade runt 3, och var hemma vid 4.
men nu är det demokrati som gäller,
någon som vill diskutera maktdelningsprincipen i Usa med mej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0