IDOL

Hej hej!
Var på idol igår med Jenny, Anita och Emma. Man kunde sjunga kareoke, först tänkte jag nää jag vill inte, men sen så sa dem att man kunde vinna ett x-box så vi ba^^ aa men okej då. Vi valde den vackra låten barbie girl haha. Sen så skulle man svara på frågan varför just man själv skulle vinna x-boxet.

Eftersom jag var så grym på att sjunga och skrev en grymt bra motevering vann jag ett X-box 360, spelet Lips och en tröja med alla idoldeltagares autografer.

Så det har vart fest hos mig hela dagen för att jag vann. Alla var här (Natta) för att fira, och vi drack champange (coca cola) och nu ska vi vidare ut (bio) för att fortsätta fira.

Mer om idol skriver jag senare, för snart kommer limousinen och hämtar upp oss (yeah right.)

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0