natti natti, simma lugnt alla sköna kisar

rubriken är cheesy jag vet.
nu ska jag skriva en bit på min uppsats sen ska jag sova.
god natt, sov gott,
 
om någon kan langa ett riktigt bra argument för att jag ska få ta ett par extra hål i mitt öra, så vore det toppen.
jag snackar inte typ: för att det är fint, eller jag vill bara ha det

helst ska det vara något om att i fall man tar hål i örat minskar risken för cancer,  halsfluss eller whatever liksom?
men det måste vara trovärdigt, min mamma jobbar på sjukhus,
are you up for the test?

try me?

(det sista jag sa kom jag inte på någon bra översättning på svenska till men lev med det eller översätt själva)

ni som är för lata för både och får en översättning av det, ord för ord.

är du uppe för testet? testa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0