release me

sitter och lyssnar på den underbara låten nu, kan inte få nog, rösten är ju helt galet fantastisk. den går på repeat här.
oh laura- release me

nu ska jag avsluta mitt plugg, imorgon ska jag bearbeta min artikel så vill komma långt med den så att jag kan få lite respons,
ikväll blir det en lugn hemmakväll, det behövs, de här senaste helgerna har varit underbart roliga och helt oförglömliga, kommer sakna tyskarna som tusan, men de skulle försöka komma tillbaka så snart som möjligt, förhoppningsvis nästa månad! sorgligt att de lämnade oss idag, kan inte riktigt fatta det än, det känns som om de är påväg till göteborg igen, och kommer tillbaka på fredag,

det är så knasigt men när man inte har så mycket tid att ses på så får man så himla mycket gjort. de här 2 senaste helgerna har jag hunnit med så mycket att det bara är sjukt, haft så galet kul, de är verkligen lätta att umgås med,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0