sammanfattning av min natt plus min dag

har inte bloggat på ett tag men har inte hunnit, jag tror inte direkt att det på något sätt har varit jobbigt för er, men om ni skulle tycka det får ni i alla fall ett inlägg nu.
kvällen igår var trevlig, Ella (gnägg), Linnie Winnie och Susp är ett gäng som man inte har tråkigt med, galenpanna (?)
vi skulle se på film men det blev inte så, vi gick ut, och sjöng, lyssnade på musik, en tjejkväll, ni vet?
runt 4 så skulle vi i alla fall se en film, jag såg 20 minuter av den. sen sov jag, de andra lyckades hålla sig vakna under filmen, klockan 6 sov alla sött.
vaknade idag, klockan var enligt susp, 13.10, min buss gick 13.30 (nästa gick inte på 2 timmar) fick panik, sprang till bussen, kom dit 13.20,
när klockan var 13.50 började jag misstänka att något inte stämde, susp messa mig och sa att man skulle ställa om klockan idag, jag var alltså en timme tidig till bussen, så jag gick tillbaka till Ella (gnägg) och åt frukost, sen åkte jag iväg med bussen,
mötte malin vid bussen, hon fick lite kläder, sen hämtade mami mig, jag åkte hem och dog framför tv:n.

halv 5 mötte jag Natta, vi cyklade till ica, köpte mjölk oxh pringles
(vi misstänker starkt att vi inte blir välkomna till träningen utan matsäck, vi funderar på att utnämna oss själva till matsäcksansvariga)

stod och pratade med natta i över en timme, (good talk!)

nu är jag hemma, trött som få


bjuder på den här bilden, som är den mest klockrena bilden på oss, ever (okej nästan)
den är så vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0