bara för att jag inte gjort något sånt här i den här bloggen

en lista, allt måste vara på den bokstav du börjar på
i mitt fall, J

1. vad heter du? Jenny 
2. ett ord på fyra bokstäver: jazz
3. flicknamn: Jolie
4. pojknamn: Jacob
5. yrke: Jazzmusiker
6. färg: Jade
7. klädesplagg: jeans
8. mat: Jordgubbe
9. sak i badrummet: jjjjj (ingen aning)
10. plats/stad: Johannesburg
11. en orsak att vara sen: jag försov mig... (j som i jag)
12. något man skriker: jävlar eller ja!
13. film: jalla jalla
14. något man dricker: jalla (yoggi jalla)
15. band: johnossi
16. djur: Jaguar
17. gatunamn: Juptiergatan (den finns faktiskt)
18. bil: Jaguar
19. sång: Jag såg mamma kyssa tomten





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0