en dag i stockholm,

jag, malin och natta åkte in till stan för att träffa yxabäckaren andreas, vi hann med mycket trevligt, laserdome, en rundtur kring stan och en del annat.

här kommer lite bilder från dagen

Malin och Jag hittade fin-fina hattar,
fyndpris: 19,50 kr! skynda fynda på drottninggatan!

era storbloggare är populära, här är en bloggläsaren som bad om att få bli fotograferad med oss, och alla ni som känner samma sak, var inte rädda för att fråga vi är snälla, även om vi kan se mer eller mindre bitchíga ut, så är vi snälla. that´s a promise

vi blev väldigt tigtha, vi är bästisar med denna vita figur

trevligt sällskap, andreas, malin och NATTA,
malin och natta körde på turist-looken, (stockholmsbor)
andreas körde på en mer casual-stil, fast han var turist..
ombytta roller??
(jag snackar inte kläder utan, ni vet... kroppsråk, peacE!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ville också träffa ANDREAS!!!!! XD

2009-09-30 @ 15:15:54
URL: http://reacting.blogg.se/
Postat av: jenny

vi måste ses allihopa någon dag, vi får typ fixa återträff med yxabäckarna!

vi ville att du skulle va med!

:D:D

2009-09-30 @ 17:38:54
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0