EN SPANSKTALANDE JENNY SOM BUBBLAR MED EN OMÅTTLIGT HES RÖST= SUCCÉ??

nu är jag hemma, efter en helg med mycket sjungande... det känns som om jag har sjungit non-stop, hela helgen
detta hörs på min röst kan jag säga,
resultatet av non-stop-sjungande-en-hel-helg verkar vara att man blir hes.
som bara den, detta var inte det bästa när vi skulle framföra våra dialoger på spanskan.
det förvånar mig om någon fattade vad jag sa.

en hes jenny som snackar spanska = en oförstålig männsika som bara bubblar

men men, mina klasskamrater kan väl typ... se tillbaka på detta med, och få sig ett gott skratt,

nu, den stora frågan:
VARFÖR?
VARFÖR VAR/ÄR DU HES?

DET FÅR NI INTE VETA NU! MOHAHAH!

OM TYP 5 SEKUNDER... KANSKE

okej... dåliiiiig humor jag vet, men... jag orkar inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0