good morning sunshines,

god morgon,
vaknade för ungefär en timme sedan, skönt att sova ut, jag sov non-stop i 10 timmar!
det stavas lycka!
om sisodär en kvart ska jag ta bussen, hade egentligen tänkt cykla men bror min tog cykeln min.
aja  bussen funkar väl också antar jag.
förresten, är det ingen som märkt att malin lyser med sin frånvaro här i bloggen, jag har insider-info och kan garantera att hon inte är sjuk, ligger på sin dödsbädd eller något annat hemskt, så vad håller hon på med som är så mycket viktigare än att blogga?
det kan man fråga sig,
om ni saknar malin så kan ni ju kommentera det, eller så får ni nöja er med mej,
men jag tycker att jag är ganska ok faktiskt.
nu ska jag börja dra mig mot bussen,
puss


att detta var den bästa bilden jag hittade, på min brors data, han kommer döda mig långsamt och det bästa jag hittade var den här bilden, det är ILLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0